• Psiholoģiskie un kontekstuālie faktori, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesaisti skolai, sasniegumus un ar to saistītā mana personīgā pieredze

     

    Eseja2 Literatūra, Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Psiholoģiskie un kontekstuālie faktori, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesa', 1.
  • Eseja 'Psiholoģiskie un kontekstuālie faktori, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesa', 2.
  • Eseja 'Psiholoģiskie un kontekstuālie faktori, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesa', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Balstoties uz pētījumiem, ir pierādīts, ka skolas darbinieku un vecāku savstarpēja sadarbība, lai atbalstītu bērnu mācību procesā, garantē gan veiksmīgākus skolēna mācību rezultātus, gan palīdz pieņemt saprātīgākus lēmumus turpmākajā dzīvē. Tāda veida sadarbība paredz arī atbilstošas mācību vides izveidi mājās, par ko atbildīgi ir vecāki.
Bērna kopējo piederību skolai nodrošina skolotājs un viņa klasesbiedri. Skolotāja uzdevums ir piedāvāt drošu un pozitīvu mācību vidi. Gādīga, uzticama skolas vide veicina skolēnu vēlmi veidot attiecības gan ar skolotājiem, gan vienaudžiem, tā palielina iespējas piedalīties skolas dzīvē, kas var arī uzlabot akadēmiskās sekmes. Pedagogs izglītības iestādē nosacīti ieņem vecāku lomu un uzņemas palīdzēt bērnam pilnveidoties un atbalstīt viņu ikdienā. Viens no skolotāja galvenajiem uzdevumiem, sadarbojoties ar bērna ģimeni, ir sagatavot bērnu tālākai dzīvei un palīdzēt atrast “pareizo” ceļu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants