Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 1.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 2.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 3.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 4.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 5.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 6.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 7.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 8.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 9.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 10.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 11.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 12.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 13.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 14.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 15.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 16.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 17.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 18.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 19.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 20.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 21.
  • Biznesa plāns 'Būvražošanas plānošana un prognozēšana', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Te vistiešāk ir saistīti pasākumi, lai iegūtu sekmes un mūsu ieceres. Plāna mērķis ir izskaidrot kā būvuzņēmējs gatavojas darboties tirgū un reaģēt uz tirgus situāciju izmaiņām. Ja nepastāv reāls tirgus pieprasījums, tad neviens pasaules talants un finansētājs nepadarīs būvfirmu par veiksmīgu.
Svarīgākās plāna sastāvdaļas ir šādas:
Firmas tirgus stratēģijas plānošana.
Nozares analīze.
Tirgus un pircēji.
Reklāma.
Cenas noteikšana.
Konkurence.
Tirgus izpēte uz perspektīvu.
Firmas tirgus stratēģijas plānošana.
Izdalīti 4 svarīgākie attīstības virzieni :
1.Tālāka tirgus ieņemšana ar produkcijas izlaides palielināšanu esošajā tirgū. Ja būvfirma būvē dzīvojamās mājas noteiktā rajonā, tad 1.virziens – būvēt vairāk tieši tajā rajonā.
2.Jaunu produkcijas veidu izstrāde un izplatīšana esošajā tirgū. ( veikali, autostāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, sadzīves pakalpojumu punkti ).
3.Mēģināt realizēt savu apgūto produkciju jaunajos tirgos. ( Dzīvojamās mājas būvēt citos pilsētas rajonos, citās pilsētās ).
4.Darbības diversifikācija – jauni produkcijas veidi jaunajā tirgū ( citā rajonā būvēt veikalus ).
Kuru no virzieniem izvēlēsies būvuzņēmums, ir atkarīgs no darbības apstākļiem ( konkurence ).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants