Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mārketinga ietekme katra patērētāja ikdienā', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs preci izvēlas pēc emocijām un pēc ieguvumiem. Ikdienā cilvēks iet uz pārtikas, saimniecības un cita tipa veikaliem. Pārtikas veikalā noteicošā, manuprāt, ir kvalitāte, cena un iepakojums. Par piemēru var ņemt pienu. Veikalos šīs preces ir ļoti daudz un no dažādiem ražotājiem. Ir gan Preiļu piens, gan Valmieras un citi. Bet patērētājs tomēr izvēlas arī pēc izskata- cik ērts iepakojums, svars, iepakojums, noteicošā arī ir cena- veikalu ir daudz, tāpēc var atrast produktu par zemāku cenu. Šajos krīzes laikos pircējs, protams, meklēs preci, kas maksās lētāk, bet tomēr kvalitāti nemainīs. …

Atlants