Katra no šīm stratēģijām uzskatāma arī par integrācijas formu, un integrācija pieaug virzienā uz leju. Katra nākošā integrācijas forma ietver paaugstinātu atbildību, riskus, kontroli un peļņas iespējas. Kompānijām, kuras strādā ārvalstu tirgos jādomā par standartizācijas jautājumiem, tomēr, ja izpēte nav bijusi pietiekama, standartizācijas pieejas izmantošana var nest vairāk slikta nekā laba.
Līmenis, ko nosaka cik lielā mērā kompānija ir iesaistīta ārējā tirgus operācijās, nosaka starptautiskās mārketinga vadības organizāciju. Tas ir: eksporta nodaļa; starptautiskā apakšvienība; globālā organizācija.
Uzņēmumiem, kuri ir darbojas globāli, svarīgi izvēlēties, cik centralizēti vai decentralizēti norisināsies lēmumu pieņemšanas un ieviešanas process. …