Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 1.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 2.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 3.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 4.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 5.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 6.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 7.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 8.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 9.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 10.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 11.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 12.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 13.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 14.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 15.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 16.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 17.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 18.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 19.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu tirgus attīstības perspektīvas Latvijas tautsaimniecībā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Latvijas tūrisma uzņēmējdarbības attīstības vēsture    4
1.1.  18. gs. otrā puse – 19. gs.    4
1.2.  1900.g. – 1914. g.    4
1.3.  1918. g. – 1940. g.    4
1.4.  1945. g. – 1991. g.    5
1.5.  Pēc 1991. gada    5
2.  Tūrisma produkta pieprasījums un piedāvājums    6
3.  Tūrisms kā produkts    8
4.  Tūrisma vieta un loma Latvijas ekonomikā    9
5.  Tūrisms kā uzņēmējdarbība    10
6.  Latvijas tūrisma tēls    14
7.  Tūrisma attīstības programma 2001. – 2010. gadam    16
8.  Valsts tūrisma portāla attīstība    18
  SECINĀJUMI    19
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    20
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomiskās attīstības iespējām un prioritātēm, par ko liecina ikgadējais tūristu skaita pieaugums un tūrisma nozares attīstība.
Lai veiksmīgi turpinātu tūrisma nozares attīstību Latvijā, Tūrisma attīstības valsts aģentūrai nepieciešams izstrādāt tūrisma mārketinga stratēģiju, kas attēlo tūrisma attīstības tendences pasaulē un Latvijā, raksturo Latvijas tūrisma tēlu, nosaka vīziju un izvirza mērķus, kā arī veicamos uzdevumus, kas balstīti uz esošās situācijas analīzi un mārketinga pētījumiem.
Lai plānotu ilgtermiņa Latvijas aktivitātes tūrisma tirgū, ir nepieciešams sekot līdzi kopējiem Eiropas Savienības politiskajiem procesiem, ekonomiskajai attīstībai, tehnoloģiju attīstībai un cilvēku dzīves stila izmaiņām, uz ko pamatojoties ir jāveido jauni tūrisma produkti ar lielu pievienoto vērtību, kā arī jāveicina jau esošā tūrisma produkta pieejamība gan Latvijas, gan ārvalstu tūristiem, pretējā gadījumā šī rīcība būs neefektīva. …

Atlants