-
Mūzikas stunda 1.klasei
- Vai jums šajā dziesmā visi vārdi ir zināmi?
Paskaidroju nezināmos bērniem vārdus.
- Izrunāsim visi kopā vārdus! Es – jūs!
Ņemam tikai pirmo pantu. Izrunājām vārdus.
- Malači! Tagad dziedāsim. Pieceļas .... (Nosaucu vārdus) Dziedam es – jūs.
Dziedam pirmo pantu pa frāzēm, uz klavierēm dodu toni. Dziedam pa teikumiem.
- Ceļamies visi! Es – jūs!
Dziedam pirmo pantu pa frāzēm. Dziedam pa teikumiem.
- Nostiprināsim ar klavieru pavadījumu.
Ieskandinu F dur, nodziedu pirmo frāzi. Ievadam spēlēju dziesmas otro teikumu.
- Malači! Tagad izrunāsim visi kopā otrā panta vārdus! Es – jūs!
Skandinam tekstu.
- Labi! Dziedam, es – jūs!
Dzied visa klase pa frāzēm, tad pa teikumiem.
- Malači! Dziedam ar klavieru pavadījumu otro pantu!
- Malači! Nostiprināsim šos divus pantus, lai skan mums drošāk. Labi?
Ieskandinu F dur, nospēlēju pirmo frāzi. Ievads – otrs dziesmas teikums.
…
Stundas tēma 1. Šūpuļdziesma 2. Latv. t.dz. ‘’Aijā, žūžū, lāča bērni’’ Stundas viela 1. Atkārtošanas dziesma ‘’Ziemas miegs’’ 2. Vingrinājums ar notīm SOL un MI 3. Ritmiskais vingrinājums 2/4 taktsmērā 4. Latv. t. dz. ‘’Aijā, žūžū, lāča bērni’’ 5. Mūzikas klausīšanās 6. Patstāvīgs darbs Stundas mērķis 1. Izglītojošais – iepazīstināt skolēnus ar latviešu tautas kultūru; ar latv. t. dz. ‘’Aijā, žūžū, lāča bērni’’. Veidot pozitīvu attieksmi pret tautas tradīcijām. 2. Audzinošais – audzināt cieņu un mīlestību pret latviešu dziesmām, audzināt mīlēt vecākus, veidot māksliniecisko gaumi skolēnos. 3. Attīstošais – attīstīt skolēnu muzikālo dzirdi un vokālās iemaņas; mācīties saklausīt sevi un blakus dziedātāju; ritma izjūtas attīstība.