Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma izdevumu analīze. Indeksi', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
I.  Vissvarīgākie objekti, kas ir nepieciešami, lai veiktu saimniecisko darbību    4
II.  Individuālie indeksi    5
III.  Kopindeksi    5
IV.  Ekonomija vai zaudējumi no cenu izmaiņām    6
V.  Formulas    7
  SECINĀJUMI    8
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    9
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Autori izpētīja uzņēmuma „x” nepublicētus materiālus, apkopoja datus un izrēķināja statistiskus indeksus. Un pēc paveikta darba autori var secināt par dota uzņēmuma izdevumu politiku.
Produkcijas fiziskā apjoma indekss raksturo, cik reizes izmainījās produkcijas vērtība tās fiziskā apjoma izmaiņu rezultātā. Papīra Multy Copy individuālais fiziskā apjoma indekss ir 1.2, vizītkartes individuālais indekss ir 2.5, mapes individuālais indekss ir 2.5 un rakstāmlietu individuālais indekss ir 2. To var novērot dažādu preču iepirkšanas skaita palielināšanas rezultātā.
Cenu indekss rada, cik reizes izmainījās produkcijas vērtība tās cenu izmaiņu rezultātā. Tā kā cenas kancelejas piederumiem 2007.gadā salīdzinājumā ar 2006.gadu ir pieaugušas, tatad arī uzņēmuma izdevumi ir palielinājušies. Savukārt, Papīra Multy Copy individuālais cenu indekss ir 1.17, vizītkartes individuālais cenu indekss ir 1.25, mapes individuālais cenu indekss ir 1.50 un rakstāmlietu individuālais cenu indekss ir 2.08.
Produkcijas vērtības (preču apgrozījuma) indekss raksturo, cik reizes izmainījās produkcijas vērtība 2007.gadā salīdzinājumā ar 2006.gadu. Tatad papīra Multy Copy apgrozījuma indekss ir 1.40, vizītkartes apgrozījuma indekss ir 3.13, mapes apgrozījuma indekss ir 3.75, rakstāmlietu apgrozījuma indekss ir 4.15.
Veidojot secinājumus par uzņēmuma zaudējumiem vai ekonomiju pēc Paašē indeksu formulas, autori secināja, ka cenu izmaiņu rezultātā, ka arī pirkumu skaita pieauguma rezultātā 2007.gadā, visu darbam nepieciešamo pirkumu dēļ, uzņēmums cieš nelielus zaudējumus 204,50 latu apmērā. Tas nozīme, ka tuvākajā nākotnē tie izdevumi varētu vēl palielināties, kas var izraisīt nopietnus draudus uzņēmuma „x” finanšu politikai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants