Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 1.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 2.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 3.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 4.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 5.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 6.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 7.
  • Eseja 'A/s "Latvijas Balzams" attiecības ar masu medijiem', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Veidojot sadarbību ar masu medijiem, ir nepieciešams iegūt pozitīvu publisko viedokli par uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu. Prakse rāda, ka ar sabiedriskajām attiecībām visvairāk nodarbojas tieši lielie uzņēmumi, kuriem ir pietiekami līdzekļi. Mediji jeb masu informācijas līdzekļi ir sociālie institūti un komunikāciju kanāli, kas nodrošina sistemātisku informācijas vākšanu, apstrādi un izplatīšanu. Prese, radio, televīzija, grāmatas, kino, internets un daudzi citi līdzekļi tiek saukti par medijiem.1
AS „Latvijas balzams” ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi, kopš 1900.gada. Uzņēmumam pieder divas alkoholisko dzērienu ražotnes Rīgā - dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu ražotne un stipro alkoholisko dzērienu ražotne. AS „Latvijas balzams” nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas. AS „Latvijas balzams” ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk, kā 30 pasaules valstīs un katru gadu tiek apgūti aizvien jauni eksporta tirgi. Uzņēmums regulāri iegulda nozīmīgas investīcijas uzņēmuma attīstībā, lai arvien sekmīgāk apmierinātu patērētāju vēlmes un tirgus prasības.2 …

Autora komentārsAtvērt
Atlants