Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmējdarbības organizēšana', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmējdarbības organizēšana', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmējdarbības organizēšana', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmējdarbības organizēšana', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmējdarbības organizēšana', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmējdarbības organizēšana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas darba kultūra ir dažādu pārliecību, nostāju, pieņēmumu un atziņu kopums organizācijā, kas nosaka kā darbinieku uzvedību, tā arī darba izpildes paņēmienus. Darba kultūra ir funkcionāla, ja tā pozitīvi ietekmē organizācijas mērķu sasniegšanu, vai nefunkcionāla, ja tā traucē organizācijas efektīvu darbību. Organizācijas kultūra ir attīstījusies gadu gaitā un to ir ļoti grūti mainīt. Hanejs izšķir šādas darba kultūras formas:
1.Lomu kultūra – birokrātijas kultūra, kur ieņemamā amata spēks ir galvenais autoritātes avots un to veido šaura augstākās pakāpes menedžeru grupa (piramīda)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants