Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 1.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 2.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 3.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 4.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 5.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 6.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 7.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 8.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 9.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 10.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 11.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 12.
  • Referāts 'Valsts informāciju sistēmu darbības pamatprincipi, tiesiskais regulējums un droš', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VALSTS INFORMĀCIJAS SISTĒMU PAMATPRINCIPI UN TIESISKAIS REGULĒJUMS    4
2.  VALSTS INFORMĀCIJAS SISTĒMU DROŠĪBA    8
3.  SECINĀJUMI    11
4.  IZMANTOTO NORMATĪVO AKTU SARAKSTS    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Sakarā ar to, ka valsts informācijas sistēma ir strukturizēts informācijas tehnoloģiju un datu bāzu kopums, kuru lietojot tiek nodrošināta valsts funkciju izpildei nepieciešamās informācijas ierosināšana, radīšana, apkopošana, uzkrāšana, apstrādāšana, izmantošana un iznīcināšana – jebkurš apdraudējums, kas vērsts pret Valsts informāciju sistēmu, nodara valstij būtisku kaitējumu.
Ņemot vērā iepriekš minēto, uzskatu, ka nav pieļaujama tāda situācija, ka puse no Valsts informāciju sistēmu pārziņiem nav izpildījuši normatīvajos aktos noteikto obligāto prasību par Valsts informāciju sistēmas drošības pārvaldnieka iecelšanu.
Noteikti ir nepieciešams normatīvajos aktos atrunāts piespiedu mehānisms – soda sankcijas, lai motivētu un piespiestu iestāžu vadītājus nekavējoties izpildīt likumā noteiktās obligātās prasības.
Kā arī, valstij primāri būtu jānovērš visi šķēršļi, kas liedz šo obligāto prasību izpildīt, piemēram, papildus finansējums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants