Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 1.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 2.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 3.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 4.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 5.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 6.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 7.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 8.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 9.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 10.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 11.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 12.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 13.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 14.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 15.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 16.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 17.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 18.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 19.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 20.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 21.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 22.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 23.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 24.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 25.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 26.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 27.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 28.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 29.
  • Referāts 'Tirgzinības plāns tūrisma kredītam', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma īss apraksts    4
2.  Tirgzinības makrovide    5
2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    5
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    7
2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    8
3.  Tirgzinības mikrovide    9
3.1.  Klienti    9
3.2.  Konkurenti    13
4.  Stipro, vājo pušu iespēju un draudu analīze (SWOT)    16
5.  Tirgzinības mērķi un stratēģijas    17
6.  Tirgzinības programma    20
6.1.  Produkta lēmumi    20
6.2.  Cenu veidošanas lēmumi    23
6.3.  Sadales kanāli    25
6.4.  Produkta virzīšana tirgū    25
6.4.1.  Reklāma    26
6.4.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    27
6.4.3.  Tiešā pārdošana    27
6.4.4.  Sabiedriskās attiecības    28
  Pielikumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

1992.ga­da 8.mai­jā ti­ka no­di­bi­nā­ta "Vā­ci­jas Lat­vi­jas ban­ka", kas 1996.ga­da ok­tob­ra mē­ne­sī ti­ka pār­dē­vē­ta par "Han­sa­bank Lat­vi­ja". 1998.ga­dā tā ap­vie­no­jās ar "Ze­mes ban­ku" un 1999.ga­dā no­mai­nī­ja sa­vu no­sau­ku­mu uz "Han­sa­ban­ka". Tā ra­dās vie­na no spē­cī­gā­ka­jām Lat­vi­jas ban­kām. Paš­laik a/s "Han­sa­ban­ka" rei­tin­gu ta­bu­lā ie­ņem ot­ro vie­tu. Ša­jā sa­cen­sī­bā sī­vi vi­ņai se­ko "Pa­rekss ban­ka", ta­ču ne­mai­nī­gi pār­spēj "Uni­ban­ka".
"Han­sa­ban­ka" pie­der "Han­sa" gru­pai, kas dar­bo­jas vi­sās tri­jās Bal­ti­jas val­stīs un ir lie­lā­kā Bal­ti­jas val­stu fi­nan­su in­sti­tū­ci­ja, ku­ras ko­pē­jais ka­pi­tāls ir 330 mil­jo­ni eiro, bet ko­pē­jie ak­tī­vi 2,6 mil­jar­di eiro. Tai arī pie­der 20% Bal­ti­jas val­stu fi­nan­su pa­kal­po­ju­mu tir­gus.
A/s "Han­sa­ban­ka" no­tei­ku­si sev par pri­ori­tā­ti pri­vāt­per­so­nu ap­kal­po­ša­nu, īpa­ši lie­lu uz­ma­nī­bu pie­vēr­šot kre­dī­tu pie­šķir­ša­nai. Arī jaun­ais pro­dukts - "Tū­ris­ma kre­dīts" - ir pa­re­dzēts ban­kas no­spraus­to mēr­ķu īs­te­no­ša­nai, t.i., kļūt par lie­lā­ko un spē­cī­gā­ko ban­ku Lat­vi­jā ar vis­lie­lā­ko klien­tu skai­tu.
Par "Han­sa­ban­kas" mi­si­ju uz­ska­tam - pie­eja­mu, kva­li­ta­tī­vu, ātr­u, pro­fe­si­onā­lu fi­nan­su pa­kal­po­ju­mu snieg­ša­nu pri­vāt­per­so­nām, ta­jā pa­šā lai­kā ne­mai­nīgs un tra­di­ci­onā­li sta­bils pa­liek ban­kas dar­bī­bas vir­ziens ju­ri­dis­ko per­so­nu ap­kal­po­ša­nā, no­dro­ši­not uz­ņē­mu­mu va­ja­dzī­bām at­bil­sto­šu ser­vi­su un pie­dā­vā­jot kon­ku­rēt­spē­jī­gu il­gter­mi­ņa kre­dī­tu fi­nan­sē­ju­mu. Ņe­mot vē­rā, ka kre­dī­tu ņem­ša­nas un iz­man­to­ša­nas ap­joms pie­aug ar­vien strau­jāk tie­ši pri­vāt­per­so­nu va­ja­dzī­bām, mēs iz­strā­dā­jām dar­bu, kas no­dro­ši­nās sek­mī­gu jaun­a ban­kas pro­duk­ta ie­vie­ša­nu. Dar­ba ak­tu­ali­tā­te pa­ma­to­ja­ma ar to, ka pie­pra­sī­jums pēc ce­ļo­ju­mu fi­nan­sē­ju­ma ne­pār­trauk­ti aug un vis­maz pa­gai­dām ne­tiek ap­mie­ri­nāts. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants