Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 31.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 32.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 33.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 34.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 35.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 36.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 37.
  • Referāts 'Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA „VIDZEMES BIROJU SERVISS” DARBĪBAS APRAKSTS    5
1.1.  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    5
1.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS VIRZIENI    5
1.1.1.  PAMATDARBĪBA    5
1.1.2.  PAPILDDARBĪBA    5
1.3.  ĪSA UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE    6
2.  MĀRETINGA VIDES UN SITUĀCIJAS ANALĪZE    8
2.1.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    8
2.1.1.  IEKŠĒJĀ VIDE    8
2.1.2.  ĀRĒJĀ MIKROVIDE    8
2.1.3.  ĀRĒJĀ MAKROVIDE    9
2.2.  NOZARES ANALĪZE    10
2.2.1.  PORTERA PIECU SPĒKU MODELIS    10
2.2.2.  IESPĒJAS UN DRAUDI    14
3.  KONKURENCES ANALĪZE    17
3.1.  VISPĀRĒJĀ KONKURENTU ANALĪZE    17
3.2.  BOSTONAS KONSULTANTU GRUPAS MATRICA    18
3.3.  GENERAL ELECTRIC MODELIS    19
4.  TIRGUS IETILPĪBAS NOVĒRTĒŠANA    21
4.1.  TIRGUS IETILPĪBA    21
4.2.  TIRGUS DAĻA    21
5.  SVID ANALĪZE    23
6.  MĀRKETINGA MĒRĶI, STRATĒĢIJAS UN PROGRAMMA    27
6.1.  SEGMENTĒŠANA    27
7.  MĒRĶA TIRGUS NOTEIKŠANA    29
7.1.  POZICIONĒŠANA    29
8.  UZŅĒMUMA „VEIKSMES ATSLĒGA”    31
9.  PIRCĒJU RĪCĪBAS MODELIS    32
10.  UZŅĒMUMA MISIJA, VĪZIJA, MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS TO SASNIEGŠANAI    33
10.1.  MISIJA    33
10.2.  VĪZIJA    33
10.3.  MĒRĶI    33
10.4.  STRATĒĢIJAS    34
11.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS PLĀNS 2008. GADAM    35
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    36
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    38
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģijas plānošanas un stratēģijas vadības būtība ir kļuvusi par dažādu nozaru zinātnieku diskusijas objektu. Stratēģijas plānošana ir nākotnes situācijas paredzēšana, bet mārketings – robežfunkcija starp uzņēmumu un ārējo vidi. Proti, mārketings ir it kā stratēģijas vadības veids, kurš ietver analīzi.
Interesantu ierosinājumu devis Dž. Linčs. Stratēģiskais menedžments risina galvenos stratēģijas jautājumus dažādās uzņēmuma darbības sfērās. Kā galvenos jautājumos viņš izvirza:…

Autora komentārsAtvērt
Atlants