Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 1.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 2.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 3.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 4.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 5.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 6.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 7.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 8.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 9.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 10.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 11.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 12.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 13.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 14.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 15.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 16.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 17.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 18.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 19.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 20.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 21.
  • Referāts 'Friziera prasmes strādāt ar jauniešiem kā klientiem', 22.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Jaunietim, kurš pārdzīvojis pusaudža vecuma pretrunīgo laiku, pamata motīvs pirmām kārtām saistās ar dzīves jēgas meklējumiem, savas vietas atrašanu, jo viņam jau ir radies vispārināts priekšstats par cilvēka personību un par sevi, kas ļauj veidot pasaules uzskatu, t.i., iezīmēt personisko zinātnes, sabiedrības, politikas un morāles jomā. Kā katrs nozīmīgākais aspekts jaunības vecumposmā jāuzsver paša noteikšanās.
2. Slēpta ironija, kritika un augstprātība apgrūtina kontaktu ar jauniešiem.
3. Kopā ar jauniešiem vienmēr ir jautri, bet strādāt ar jauniešiem nav viegli. Jebkura saskarsme darbā ar jauniešiem kā klientiem prasa individuāli pieeju un laika periods darbam ar katru klientu ir atšķirīgs.
4. Frizieriem bizness ir daļa no dinamiskās un patstāvīgi mainīgās modes, kura pamatā ir nepārtraukta sevis izglītošana.
5. Friziera darbs ir ne tikai matu griešana. Būtībā tā ir māksla. Māksla saskarsmē ar cilvēkiem.
6. Tiem, kas vēlas kļūt par frizieriem, jābūt ļoti pacietīgiem un ar lielām darba spējām. Mācoties šo arodu, daudzkārt jāatkārto vienas un tās pašas lietas, jāizpilda vieni un tie paši uzdevumi, iekams tos izdodas veikt tiešām labi. Palīdz arī iedzimta vai jau attīstīta krāsu un formu izjūta
7. Jāmīl cilvēki, jo šis darbs nozīmē ne tikai strādāt skaistā salonā, sastapties ar jaukiem ļaudīm un saņemt par to labu atalgojumu. Cilvēki ir ļoti dažādi, un ar visiem jāmāk saprasties. Jārēķinās, ka garas stundas būs jāpavada, stāvot kājās, tādēļ vēlama ir arī laba fiziskā sagatavotība. Var gadīties, ka parādās alerģiskas reakcijas, kuru dēļ par frizieri strādāt nevar, – elpošanas problēmas vai paaugstināts ādas jutīgums.

Atlants