Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 1.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 2.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 3.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 4.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 5.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 6.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 7.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 8.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 9.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 10.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 11.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 12.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 13.
  • Konspekts 'Stratēģiskā vadībzinība', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Uzņēmuma darbības apraksts   
  Pašreizējā situācija   
  Uzņēmuma stratēģija   
  Stratēģisko virzienu ieskicēšana   
  SVID analīze   
  Pasākumu plāns   
  Tirgus situācijas un konkurentu monitorings   
  Reklāmas kampaņas un projekti   
  Reklāmas aktivitātes   
  Produkcijas salīdzinājums   
  Patērētāju viedokļa, attieksmes aptauja jauniem produktiem   
  Ārvalstu sadarbības partneri   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

Rakstot uzņēmuma stratēģijas analīzi SIA “Sports Lukss” ,protams, bija jāveic dažādas sīkas izpētes, ar ko agrāk strādājot šeit pat nebiju saskārusies, taču zinu, ka kopējais viedoklis par šo uzņēmumu manī nav mainījies.
“Sports Lukss” ir daudz stiprās puses, kas saistītas noteikti ar sen pazīstamo “Sports Lukss” vārdu, jo tas ir viens no lielākajiem hokeja inventāra tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā ar lielu produkcijas sortimentu, kas piedāvā patērētājiem lielu izvēli.
Manuprāt, šo slaveno “Sports Lukss” vārdu uzņēmuma administrācija dažkārt pārvērtē, pārāk paļaujas uz to, ka cilvēki vienkārši mīlēs “Sports Lukss”. Tiek pieļautas daudzas kļūdas, ko es esmu aprakstījusi SWOT analīzē.
Savas domas, ko varētu darīt, lai paceltu šī uzņēmuma darbību un reputāciju, esmu izklāstījusi šajā darbā.
Lai varētu spriest par stāvokli tirgū un pieņemt pamatotus lēmumus, ir nepieciešama regulāra un pastāvīga tirgus izpētes programma, kurā ietilpst dažādi tirgus izpētes veidi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants