Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīga vide)', 1.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīga vide)', 2.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīga vide)', 3.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīga vide)', 4.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīga vide)', 5.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīga vide)', 6.
Darba fragmentsAizvērt


Tēma: veselīga vide
Tēma izvēlēta, vadoties pēc Latvijas Republikas IZM Izglītības satura un eksaminācijas centra veselības mācības vidējās izglītības standarta.
Apakštēma: Atkritumu šķirošana
Klase: 11
Mērķis: veidot skolēnos pozitīvu attieksmi pret atkritumu šķirošanu
Mācību stundas uzdevumi:
1)Aizpildīt testu par atkritumu pārstrādi;
2)Noskaidrot galveno par dabīgiem atkritumiem un to apsaimniekošanu;
3)Izprast un apzināt atkritumu škirošanas nozīmīgumu mūsdienās.
Mācību metodes un paņēmieni: izskaidrojoši ilustratīvā mācību metode, lomu spēle un tests
Stundas tips: jaunu zināšanu apguves stunda

Mācību metodiskie līdzekļi
Skolotājam: Žurnāls „Vides Vēstis”, 7/8/2004, tēma: vidrūpe, M. Grīnberga „Vides izglītība humanitārā cikla priekšmetos vidusskolā”, metodisks palīglīdzeklis pedagogiem, 1995.
Skolēnam: mācību materiāli, ko izdala skolotājs - testa lapas, situācijas apraksts lomu spēlei.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants