Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 1.
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 2.
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 3.
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 4.
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 5.
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 6.
  • Referāts 'Ārēja tirgus pamatstratēģijas un Latvijas uzņēmumu produkcija', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pamatstratēgiju izvēle    3
2.  Starptautiskā stratēģija    3
3.  Daudznacionālā stratēgija    4
4.  Globālā stratēģija    4
5.  Pārnacionālā stratēģija    5
6.  Ieejas veidi    5
6.1.  Grindeks ieiešana ārējā tirgū    5
6.2.  AS Latvijas Balzams ieeja ārējā tirgū    5
6.3.  SIA Elanders ieeja ārējā tirgū    6
6.4.  SIA Lateko Impex un SIA Pamats ieeja ārējā tirgū    6
6.5.  SIA Akvabaltija ieeja ārējā tirgū    6
  Izmantotie materiāli    7
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam ir vērtīga kompetence un konkurentiem nav iespējas to ātri imitēt un pastāv vāja nepieciešāmība ņemt vērā vietējo klientu vajadzības un patērētāji nav īpaši jūtīgi attiecībā uz cenu:
produkts radīts un attīstīts Latvijā,
pētījumi un attīstība vadīti centralizēti,
mārketings tiek veikts katrā eksporta valstī,
produkts jau ir pielāgots vietējam tirgum,
Konkurentiem un jaunienācējiem nav vieglas aizstāšanas iespējas (trūkst spējas, zināšanu).
Produkti:
Rīgas melnais balzams – AS Latvijas balzams; produkts jau ir pielāgots vietējam tirgum, ir unikāls un pircēji nav īpaši jūtīgi attiecībā uz cenu. Mārketinga kompāniju tiks veikta katrā eksporta valstī. Pētījumi un attīstība vadīti centralizēti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants