Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 1.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 2.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 3.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 4.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 5.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 6.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 7.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 8.
  • Referāts 'Tūrisma pakalpojumu mārketings', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma produkts, salīdzinot ar citiem produktiem, ir sezonas pakalpojums. Tūrisma uzņēmumi ziemas periodu izmanto, lai prognozētu, sastādītu un plānotu nākamā gada braucienu grafiku. Pienākot pavasarim, tās savus mērķus un ieceres realizē dzīvē. Taču jāteic, ka šīs situācija pēdējo gadu laikā mainās. Lai cik dīvaini, mode ir ienākusi arī tūrismā, sajaucot visus iepriekš radītos un pieņemtos stereotipus par ziemas mēnešiem.
Kalnu slēpošana ir jauns tūrisma produkts, kam strauji aug pieprasījums. Tiek apgalvots, ka kalnu slēpošana kļuvusi par modes lietu, kas liek arvien vairāk un vairāk tūristiem pieprasīt šāda veida atpūtas/sporta ceļojumus. Pateicoties šiem ceļojumiem, tūrisma firmām ir iespēja izlīdzināt piedāvājumu starp ziemas un vasaras sezonām.
Uzņēmums “digitours” piedāvā daudz un dažādus tūrisma pakalpojumus. Tas seko visām jaunākām tendencēm, kuras parādās tūrisma tirgū.
Ar 2005. gada sezonu “digitours” plāno sākt piedāvāt tūristiem uz slēpošanas kūrortiem, piemēram, Āri (Are, Zviedrija), Kicbuelu (Kitzbuhel, Austrija) u.c. Slēpošana būs papildus produkts jau tagadējai nelielajai nišai koncertceļojumu organizēšanai uz ārzemēm Latvijas pašdarbības mākslinieciskajiem kolektīviem un semināru organizēšana pašvaldību darbiniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants