Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Profesionāla tēla veidošana', 1.
  • Konspekts 'Profesionāla tēla veidošana', 2.
  • Konspekts 'Profesionāla tēla veidošana', 3.
  • Konspekts 'Profesionāla tēla veidošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Esmu iepazinies ar vairākiem rakstiem, kas pieejami Latvijas internetā un presē, kā arī ārvalstu internetā. Vēlos pievērst uzmanību gan korporatīvā tēla veidošanai, gan profesionālā tēla veidošanai.
Sākšu ar Vinetas Grigānes rakstu „Vai vilkt pie uzvalka kedas?! Jeb korporatīvā identitāte ir uzņēmuma gaume” (žurnāls „Office manager”, Nr.3, 2008.gads). Rakstā tiek izklāstīta viedoklis par to, kāpēc jādomā par korporatīvo tēlu. Ja salīdzinām uzņēmuma korporatīvo identitāti ar cilvēka garderobi – viegli var saprast, kas ir tās lietas, kas savstarpēji jāsaskaņo un jāietur vienā stilā. Stils jāizvēlas jau pirms logotipa izstrādes. Kad stils ir noteikts, jāsāk izvēlēties „sejai” piestāvošas lietas - vizītkartes, veidlapas u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants