Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Cēloņsakarības kategorijas tapšana', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēks ir zinātkāra būtne. Tiklīdz cilvēkbērns iemācās runāt, viņš cenšas izzināt pasauli, tādēļ uzdod neskaitāmus jautājumus, kas visbiežāk sākas ar vārdu „kāpēc”.
Sākotnēji, vēl pirms artikulētu skaņu izdošanas, bērns iepazīst pasauli ar maņu orgāniem. Viņš nejautā skaļi: „Kāpēc?”, taču šis jautājums vada viņa rīcību, kad ar tausti, redzi, dzirdi, garšu un ožu bērns aptver apkārt esošās lietas, parādības un procesus. Šī rīcība pierāda bērna saprašanu, to, ka viņam ir svarīgi zināt cēloņus pat visvienkāršākajām darbībām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants