Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 1.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 2.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 3.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 4.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 5.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 6.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 7.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 8.
  • Referāts 'Starptautisko pārvadājumu tiesiskais regulējums: pārvadājumi pa dzelzceļu', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Ģenerālā Asambleja ir vadošais orgāns OTIF organizācijas ietvaros, kurš ir tiesīgs izdod direktīvas attiecībā uz citu OTIF orgānu darbu.
Vienai dalībvalstij ir tiesības piedalīties un pārstāvēt vēl vienu citu dalībvalsti sesijās, ko rīko Ģenerālā Asambleja, Administratīvā Komiteja, ja dalībvalstis tā vienojušās.
Valsts piešķiramais finansējums, kas tiek iemaksāts OTIF, ir proporcionāli nosakāms, nevis visa dzelzceļa sliežu garumam, bet tieši tam garumam, kas iekļauts starptautiskajos sarakstos.
Nepārvaramās varas gadījumos radītie zaudējumi arī var būt par pamatu, lai tiktu atlīdzināti zaudējumi.
Uzsākot lietu, pret kādu no dzelzceļiem, ir svarīgi ierosināt to pret visiem iesaistītajiem dalībniekiem, jo šo tiesību neizmantošana var atsvabināt citus, iesaistītos no atbildības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants