Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 5.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 6.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 7.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība kā integrētā mārketinga sastāvdaļa', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1968.g. sociālās uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens-patērētāju uzvedība.
Patērētāju uzvedības vieta
Ekonomikas zinātnevadībzinātne un tirgvedībapatērētāju uzvedība.
Psiholoģija, socioloģija, kulturoloģijasociālā uzvedībapatērētāju uzvedībakompleksa, humanitāra lietišķā zinātne.
Patērētāju uzvedība ir lietišķa zinātne, kuras uzdevumi:
Pētīt patērētāja uzvedību un lēmumu noturības psiholoģisko mehānismu;
Pētīt rīcības amortizāciju, iespējamās izmaiņas uzvedībā.
Patērētāju uzvedības izpētes priekšmets ir:
Patērētāju psiholoģiskās ietekmēšanas mehānisms;
Tā funkcionēšanas mērķtiecīga vadīšana;
Lēmumu un stratēģijas humānās virzības saglabāšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants