Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 1.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 2.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 3.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 4.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 5.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 6.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 7.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 8.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 9.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 10.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 11.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 12.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 13.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 14.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 15.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 16.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 17.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 18.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 19.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 20.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 21.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 22.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 23.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 24.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 25.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 26.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 27.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 28.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 29.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 30.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 31.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 32.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 33.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 34.
  • Referāts 'TV reklāmas uztveres atšķirības agrās jaunības un jaunības stadijās', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstact    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas vēsture    6
2.  Reklāma    8
3.  Reklāmu uztveršanas ietekmējošie psiholoģiskie faktori    10
4.  Reklāmas uztveres nosacījumi    13
5.  Neapzināti uztveramu kairinātāju izmantošana reklāmās    20
6.  Reklāmas psiholoģija darbībā    23
7.  Pētījumu rezultātu analīze    25
  Secinājumi    32
  Izmantoyo avotu saraksts    34
  Pielikums    35
Darba fragmentsAizvērt

Darba galvenais mērķis bija iepazīties un iepazīstināt citus, kāda ir televīzijas reklāmas psiholoģiskā ietekme uz jauniešiem, kā arī izpētīt reklāmas psiholoģisko darbību un tajā izmantotos elementus.
Zinātniski pētnieciskā darba sākumā autore aplūko reklāmas vēsturi un uzbūvi, kā arī no tās izrietošos reklāmas pamatprincipus. Liela nozīme šajā darbā tika pievērsta jauniešu psiholoģiskajai attīstībai no zinātniskā viedokļa.
Lai izpētītu TV reklāmas ietekmi uz jauniešiem Ventspilī, autore veica aptauju ar anketu palīdzību. Pēc tās rezultātiem autore secināja, ka TV reklāma lielā mērā tiek pamanīta un tā ietekmē jauniešus gan agrajā jaunības stadijā, kas ir vidusskolas vecums, gan arī jaunības stadijā, proti, augstskolas pirmo kursu studentus. Gandrīz visi aptaujātie jaunieši atzina, ka reklāmas iespaidā ir kādreiz kaut ko nopirkuši. Taču reti kuru respondentu īpaši ietekmē reklāma, kurā piedalās kāda sabiedrībā labi zināma persona.
Autore secināja, ka reklāmas ietekmi uz jaunieti lielā mērā nosaka jaunieša psiholoģiskā attīstība un viņa uzskati par dzīvi. Taču bieži reklāmās tiek iestrādāti specifiski elementi, kas piesaista vairāk cilvēku uzmanību nekā citas reklāmas, taču ne vienmēr tās pamanāmākās reklāmas ir arī visvieglāk uztveramās.
Autore secina, ka reklāmas ietekme dažādos vecuma posmos ir dažāda, jo katrā vecumposmā ir savādāka psiholoģiskā attīstība, kā arī pasaules un dzīves uztvere.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants