Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 18.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 19.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 20.
  • Referāts 'SIA "Puķu bode" tirgus un stratēģijas analīze', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
1.1  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    4
1.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS MĒRĶI    4
2.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    6
3.  TIRGUS ANALĪZE    9
3.1.  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    9
3.2.  GALVENIE TIRGUS KONKURENTI    10
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    13
4.1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS VIRZIENI UN MĒRĶI    13
4.2.  UZŅĒMUMA CENU POLITIKA    14
4.3.  PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ    16
4.3.1.  REKLĀMA    17
4.3.2.  SABIEDRISKĀS DOMAS IETEKMĒŠANA    17
4.3.3.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA    18
4.4.  SIA “PUĶU BODE” MĀRKETINGA ANALĪZE    18
5.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    19
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    20
7.  RISKS UN PROBLĒMAS    21
Darba fragmentsAizvērt


Darba izstrādāšanas mērķis ir iegūt praktiskas iemaņas patstāvīgā pētījuma darba izstrādāšanā, pamatojoties uz teorētisko zināšanu pielietojumu praksē.
Izpētes uzdevums ir iegūt informāciju par firmas darbības stratēģiju, izzināt faktorus, kas nosaka, kas nosaka noietu, ar kuriem var iegūt pārskatu un uzziņu par tirgu, izzināt pircēju, tirgotāju un konkurentu motivāciju un tirgus nišas, kā arī to attīstību. Šīs informācijas mērķis ir radīt vadīšanas pamatus uzņēmējdarbības plānošanai, stratēģijas un politikas izstrādāšanai, iekļaujot tajā tirgvedības instrumentus un līdzekļus.
Tirgus izpēte ir informācijas un konkrētu datu meklēšana, savākšana, izpētīšana, apkopošana, izvērtēšana, secinājumu izdarīšana, priekšlikumu izteikšana, problēmas vai jautājuma atrisināšana, firmas darbības uzlabošana, uzņēmuma iekšējās vides un tirgus ārējās vides sistemātiska novērošana un analīze.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar SIA “Puķu bode” (firmas vēsture un attīstība; pašreizējā darbība un nākotnes attīstības iespējas; firmas mērķpircēja raksturojums);
Noskaidrot tirgus pētījumu nozīmi uzņēmumā (tirgus izpētes procesa analīze; uzņēmuma darbības stratēģijas izvēle; mārketinga sistēmu raksturojums);…

Autora komentārsAtvērt
Atlants