Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Trīs netradicionālās mācību metodes', 1.
  • Referāts 'Trīs netradicionālās mācību metodes', 2.
  • Referāts 'Trīs netradicionālās mācību metodes', 3.
  • Referāts 'Trīs netradicionālās mācību metodes', 4.
  • Referāts 'Trīs netradicionālās mācību metodes', 5.
  • Referāts 'Trīs netradicionālās mācību metodes', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Dziesmas atkārtošana. Skolotājs uzaicina bērnus no­dziedāt dziesmas “Gribam mācīties” pirmo pantu. Pēc tam viņš nodzied dziesmas fragmentu, akcentējot katras takts sākumu.
Jaunās vielas izklāsts. Skolotājs uzraksta uz tāfeles minētā fragmenta vārdus “Sko - lā iet mums ļo - ti pa – tīk”, norāda, ka, runājot dzejoli, dziedot dziesmu, dažas zilbes tiek vairāk uzsvērtas nekā pārējās. Viņš atzīmē akcentu arī tekstā uz tāfeles un pirms uzsvērtās zilbes novelk svītru.

Sko – lā | iet mums ļo – ti | pa – tīk |
Dziesmas teksts sadalīts vairākās daļās. Katrā daļā ir uzsvars. Dziesmas daļu no uzsvara līdz uzsvaram sauc par takti. Takti no takts atdala taktssvītra.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants