Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 1.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 2.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 3.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 4.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 5.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 6.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 7.
  • Eseja 'AS "Lattelecom" tēls presē', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Lattelecom” tēls    3
  Secinājumi    6
  Izmantotā literatūra    7
  Pielikums    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1 Uzņēmuma tēla veidošana un uzturēšana ir svarīga ikvienam uzņēmumam, tā veidošanai ir jāvelta ilgs un smags darbs. Svarīga loma tēla uzturēšanā ir reputācijai, tā ne tikai palielina uzņēmuma klientu skaitu un līdz ar to finansiālo izaugsmi, bet arī piesaista partnerus un jaunus darbiniekus, kā arī veicina darījumus, izraisa apkārtējo cieņu un paver plašākas iespējas uzņēmuma darbībai un tā izaugsmei.
2 Spēcīgs un vienots zīmols ir viens no galvenajiem faktoriem, kas veido un ceļ uzņēmuma reputāciju. Uzņēmu zīmols nedrīkst būt pārāk sarežģīts, tam ir jābūt viegli uztveramam un atmiņā paliekošam. Jebkura zīmola maiņa ir saistīta ar mērķi apgūt jaunu tirgus daļu.
3 Vislabākais ceļš tēla uzlabošanai ir kontakts ar masu saziņas līdzekļiem. Pēc tā, cik veiksmīgi un profesionāli uzņēmums tiek pārstāvēts masu saziņas līdzekļos, lielā mērā spriež par paša uzņēmuma tēlu. Masu saziņas līdzekļi dod uzņēmumam labu iespēju sasniegt interesējošo mērķauditoriju, līdz ar to veidot savu reputāciju. Mediji ne tikai atspoguļo procesu norisi, bet arī ietekmē citus iesaistītos dalībniekus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants