• Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vajadzībām

     

    Konspekts6 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 1.
  • Konspekts 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 2.
  • Konspekts 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 3.
  • Konspekts 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 4.
  • Konspekts 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 5.
  • Konspekts 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 6.
Darba fragmentsAizvērt

IV. Plāna īstenošanas izvērtējums
Datums 2021.g. 31. decembris
Atbalsta speciālistu viedoklis/atzinumi
Bērns joprojām pareizi neizrunā skaņas. Iespējams nav vecāku līdzdarbības, kas ļautu sasniegt vēlamo rezultātu. Nodarbības, ko bērns apmeklē pie logopēda 3x ned. ir pamaz, ja vecāki nepilda logopēda ieteikumus.
Pēc psihologa konsultācijām bērns sācis vairāk kontaktēties ar bērniem, izrāda vēlmi darboties kopā. Joprojām bērns baidās paust savu viedokli skaļi.
Bērnam padodas zilbju savienošana, burtus lielākoties apguvis, reizēm kādu burtu izrunā angļu izloksnē.
Likumisko pārstāvju viedoklis
Vecāki piekrīt, ka mājās bērnam nevelta pietiekoši daudz laika. Bērns mājās nekoncentrējas darbam. Pēc skolotāja lūguma un sagatavotajiem materiāliem, mājās mācās lasīt, savienojot zilbes.

Izglītojamā viedoklis
Saprot, ka ir grūtības pareizi pateikt konkrēto skaņu. Cenšas pareizi to izrunāt. Centīgi mēģina lasīt, savienojot zilbes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants