Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ar reklāmām mēs sastopamies katru dienu gan televīzijā, gan žurnālos, gan uz ielas stendiem. Reklāma ir domāta, lai piesaistītu pircējus, un lai viņi pirktu to produktu, kuru firma reklamē, protams, ka katrai reklāmai ir savi plusi un savi mīnusi.
Mana izvēlētā reklāma ir firmas Spilva „Pai” sulas reklāma. Kā mēs zinām Spilva ir jau labi pazīstama firma Latvijā un arī Baltijas valstīs. Paskatoties uz šo reklāmu, mēs saprotam uzreiz to, ka šī „Pai” sula un, ka tā ir satopama Latvijas veikalos un firma cenšas pārliecināt pircēju par tās sulas kvalitāti.
Šīs reklāmas mērķis ir iepazīstināt pircējus ar jaunajām Spilvas „Pai” sulām, firma vēlas lai šis produkts tiktu iecienīts un, protams, arī pirkts produkts.Šī reklāma vairāk domāta tiem cilvēkiem, kuriem garšo augļu sulas un, protams, uz šo reklāmu vairāk pievērsīs uzmanību bērni, jo bērniem gribas pagaršot to, ko reklamē. Skatoties uz šo reklāmu, pirmkārt, tas piesaista ar savām izteksmīgajām un spilgtajām krāsām, tās ir oranžā krāsa un sarkanā krāsa.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants