Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 1.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 2.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 3.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 4.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 5.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 6.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 7.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 8.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 9.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 10.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 11.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 12.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 13.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 14.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 15.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 16.
  • Biznesa plāns 'SMF SIA "Plastic"', 17.
Darba fragmentsAizvērt

SMF SIA „Plastic” ir dibināta Viesītes vidusskolā, un darbosies no 2005.gada novembra līdz 2006.gada aprīlim. Tās dibinātāji ir četri 10. klases skolēni. Firmas birojs atradīsies Viesītes vidusskolas telpās. Telpas tiks īrētas, ik mēnesi skolai maksājot 2ls lielu īri.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 80ls. Katram dibinātājam pieder 25% liela uzņēmuma daļa.
Firmas galvenie darbības mērķi ir gūt reālu pieredzi uzņēmējdarbībā, apmierināt klientu vajadzības pēc oriģinālām un individuālām precēm un pakalpojumiem, veicināt ekonomisko aktivitāti, veicināt pārējo skolēnu interesi par ekonomiku, gūt peļņu.
Firma pamatā ir plastmasas izstrādājumu izgatavošana, apdruka un dizaina izstrādāšana: mobilo telefonu vāciņu un citu priekšmetu apgleznošana, atslēgu piekariņu, apsveikumu, apavu statīvu izgatavošana un apdruka. Visu produktu cena iekļaujas konkurentu cenu amplitūdā. Lielākie konkurenti ir ķīniešu firmas, kas izmanto lētu darbaspēku, lai ražotu masveida produkciju un reklāmas aģentūras, kas ar speciālas tehnikas palīdzību ražo masveida produkciju. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants