Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās domas veidošanās process un etapi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Lasot tik dažādo materiālus par sabiedrisko domu un tās veidošanos, ietekmējošiem faktoriem, tad izprotu to, ka sabiedriskā doma ir tas, ko mūsu sabiedrība ir uzzinājusi no masu informācijas līdzekļiem, respektīvi, medijiem par sabiedrībā notiekošajām aktualitātēm. Viņi ir saņēmuši informāciju un tā kā cilvēku ir tik daudz, līdz ar to arī viedokļi ir atšķirīgi no tā kā katrs to interpretē dzirdēto un redzēto. Katrs medijs informāciju pasniedz savādāk, it kā tā ir tā pati, bet lai, piemēram, avīze „Diena” saglabātu savu mērķauditoriju tā izmantos dažādus paņēmienus, stilus, lai to piesaistītu turpmāk, tādā veidā arī sniegto informāciju pasniedzot dažādās gaismās. Lai kā tas mūsdienās arī nebūtu, mediji ir tie, kas veido sabiedrisko domu, un sabiedrisko attiecību speciālistiem ir ļoti grūti jāstrādā, lai rādītu pareizo ceļu un reālo situāciju.
„Sabiedriskās domas spiediens ir līdzīgs atmosfēras spiedienam. Jūs to neredzat, tomēr tas sastāda sešpadsmit mārciņas uz kvadrātcollu.” Arī tagad šie Lovela vārdi skan gluži mūsdienīgi. Nekad agrāk sabiedriskā doma nav bijusi tik spēcīga, tik sadrumstalota, tik nepastāvīga, un nekad agrāk tā nav tikusi tā ekspluatēta un bijusi par tādu manipulāciju objektu, kā tas norisinās mūsdienās. Visi mediji ir sabiedriskās domas spēlētāji.
Ikviens cilvēks, kas domā runā, strādā, izglītojas, cenšas aktīvi iesaistīties sabiedrībā notiekošajā ir sabiedriskās domas dalībnieks, veidotājs.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants