Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 1.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 2.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 3.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 4.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 5.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 6.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 7.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 8.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 9.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 10.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 11.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 12.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 13.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 14.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 15.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 16.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 17.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 18.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 19.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 20.
  • Referāts 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Jēdzienu skaidrojums    4
1.1.  Pētījuma mainīgo lielumu skaidrojums    4
2.  Pētījuma rezultāts    5
2.1.  Pētījuma bāze, procesa apraksts un analīze    5
  Secinājumi    8
  Priekšlikumi    9
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās patērētāji bieži vien izvēlās iegādāties preces vai pakalpojumus, kas viņiem ir pieejami ērtāk un drošāk. Viens no šādiem veidiem ir tirdzniecība internetā, ko ietver e-komercija. Iepirkšanās internetā ir viena no informācijas un elektronisko tehnoloģiju un datu drošības korelācijas rezultāts. Iegādāties biļetes uz hokeja spēlēm, operas izrādēm, teātriem, mūzikliem, koncertiem un citiem pasākumiem ir iespējams gandrīz no jebkuras vietas pasaulē, ja vien ir pieejams internets un piekļuve elektroniskās tiešsaistes biļešu tirdzniecības portāliem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants