Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Iepakojums. E-mārketings, online un interaktīvie mediji', 1.
  • Eseja 'Iepakojums. E-mārketings, online un interaktīvie mediji', 2.
  • Eseja 'Iepakojums. E-mārketings, online un interaktīvie mediji', 3.
  • Eseja 'Iepakojums. E-mārketings, online un interaktīvie mediji', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ieguvumi no interneta mārketinga ir ļoti nozīmīgi veiksmīga, starptautiska uzņēmuma vadīšanā, respektīvi, uzņēmums ir atrodams meklētājos, tas ir personalizēts klientu ērtībai, tas darbojas cauru diennakti un produktu iegāde ir ātra un ērta. Noteikti jāpiemin arī tas, ka izmaksas ir daudz zemākas, jo reklāmu var veidot oriģinālu ar video, audio un foto pielikumiem, kurus var nosūtīt tieši klientam uz viņa e-pastu un neizmantojot citus kanālus. Arī Latvijā daudzi lielie uzņēmumi izmanto šo stratēģiju, kā piemēru varu minēt Swedbanku, kas komunicē ar saviem klientiem atbildot uz to jautājumiem, sūtot vēstules ar pielikumiem par jaunākajiem produktiem un dažādiem atlaižu piedāvājumiem.
Mediju ziņu telpa ir veiksmīgākā interneta mārketinga stratēģija, jo tā ir vieta, kur var sūtīt medijus, potenciālos klientus, investorus, blogerus un citus interesentus, kas vēlas uzzināt informāciju par uzņēmumu vienā vietnē, tādējādi ļaujot to ērti lietot un nosūtīt citiem. Mediju ziņu telpā ieinteresētās personas var piekļūt preses relīzēm, pasākumu plāniem, kā arī lejupielādēt multimediju materiālus, piemēram, foto, video un audio failus, uzņēmuma rekvizītus, kā arī novirzīt šo informāciju uz citiem sociālajiem tīkliem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants