Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 4.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 5.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 6.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 7.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 8.
  • Referāts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir mārketings? Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecības, reklāmu. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā marketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants