Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 1.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 2.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 3.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 4.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 5.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 6.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 7.
  • Referāts 'Reklāmu veidi', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  REKLĀMA LAIKRAKSTĀ „X”    3
2.  REKLĀMA PA PASTU    4
3.  TIRDZNIECĪBAS VIETA – REKLĀMA PRODUKTAM    6
3.1.  Veikala vizuālais noformējums kā reklāma no ārpuses    6
3.2.  Veikala telpas un kosmētikas stendi    6
3.3.  Netiešā reklāma veikalā    7
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    8
Darba fragmentsAizvērt

Laikraksti ir vispiemērotākais reklāmas, līdzeklis firmām, kas vēlas iegūt plašu pircēju loku. Reklāma laikrakstos iepazīstina potenciālos pircējus ar konkrētu informāciju: cenām, atlaidēm, produkta raksturojumu u.c.
A rajonā mazo un vidējo uzņēmumu vidū ļoti populārs ir vietējais laikraksts „X”. Tā metiens ir ap 6 000 eksemplāru trīs reizes nedēļā. Sestdienās tas ir par dažiem simtiem lielāks, jo brīvdienās cilvēki vairāk brīva laika, kuru veltīt preses lasīšanai. Līdz ar to reklāma nonāk apmēram pie 6 000 potenciālo klientu. Protams, šie 6 000 nav objektīvs skaits, jo vienu laikrakstu lasa visa ģimene – trīs, četri un vairāk cilvēku, kā arī viens laikraksts var būt kopējs visai darba vietai vai poliklīnikas uzgaidāmajā telpā. Reklāmai avīzē ir šādas priekšrocības:
Vietējo avīžu tirgū (rajona laikraksts un pagastu avīzes) konkurence nav liela un tas atvieglo reklāmdevēja izvēli.
Vietējai avīzei ir pietiekami liels metiens un ā aptver ne vien konkrētu reģionu, bet to abonē arī ārpus A rajona.
Lasot reklāmu laikrakstā, ir vairāk laika apsvērt tās saturu, nekā reklāmu klausoties radio vai skatoties TV.
Laikraksta darbība ir ļoti elastīga nekā citi mazu saziņas līdzekļi – reklāmu var ievietot vienā dienā un jau nākamajā tā būs nodrukāta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants