Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 1.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 2.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 3.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 4.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 5.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 6.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 7.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 8.
  • Paraugs 'Datu analīze anketas datiem', 9.
Darba fragmentsAizvērt

No sniegtajām atbildēm secinam, ka par vislielāko iemeslu respondenti min cenu faktoru, ko atbild 34%, gandrīz tik pat lielu īpatsvaru iegūst atbilžu variants ‘’Nav jātērē laiks ejot pa veikaliem’’ ko atbild 26%. Ar šo jautājumu varam secināt to, ka interneta veikalu popularitāte kļūs arvien lielāka konkurējot ar parastajiem veikaliem, jo cilvēkiem ir svarīgi tādi aspekti kā lētākas cenas, ko parastie veikali nevar atļauties dārgo īres ceu dēļ, neatpaliek arī tāds faktors kā laika ietaupījums un pārskatāmāks preču klāsts. Tātad nākotnei varam secināt, ka cilvēki vēlēsies daudz kompaktākus un pārskatāmākus veikalus, ko varēs aplūkot un iegādāties iekāroto preci ar pāris klikšķiem. Šī preču iegāde arī manā ikdienā ir palikusi arvien populārāka un ērtāka aizņemtā laika dēļ. Domājams, ka arī nākotnē, vēl vairāk kā mūsdienās, interneta veikali iekaros patērētāju tirgu un tas būs iespējams pat ar pārtikas iegādi, kā tas notiek pašlaik ASV, kur ēdienu no internetveikala var pasūtīt onlainā un jau 20 min. Laikā tas tiek piegādāts norādītajā adresē.
Pēdējais man svarīgākais jautājums bija par norēķināšanos internetaveikalos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants