Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 1.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 2.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 3.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 4.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 5.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 6.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 7.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 8.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 9.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 10.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 11.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 12.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 13.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 14.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 15.
  • Referāts 'Mārketinga koncepcijas attīstība', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga koncepcijas    4
1.1.  Ražošanas (produkcijas) koncepcija    4
1.2.  Produkta koncepcija    5
1.3.  Pārdošanas koncepcija    6
1.4.  Patērētāja (pircēja) koncepcija    8
1.5.  Sociālā mārketinga koncepcija    9
2.  Mārketinga koncepcijas z/s „Zemgaļi”    10
2.1.  Par saimniecību „Zemgaļi”    10
2.2.  Ražošanas (produkcijas) koncepcija z/s „Zemgaļi”    10
2.3.  Produkta koncepcija z/s „Zemgaļi”    11
2.4.  Pārdošanas koncepcija z/s „Zemgaļi    11
2.5.  Patērētāja (pircēja) koncepcija z/s „Zemgaļi”    11
2.6.  Sociālā mārketinga koncepcija z/s „Zemgaļi”    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Koncepcija ir nepieciešama, lai stimulētu sava uzņēmuma darbību.
2. Mārketinga koncepcija ietver domu, ka galvenais faktors, kas palīdz sasniegt organizācijas mērķus, ir – būt efektīvākiem par konkurentiem, patērētāju vērtības ir radīšanā, sniegšanā un komunicēšanā izvēlētajiem mērķa tirgiem.
3. Ražošanas koncepcija ietver ideju, ka patērētāji dod priekšroku produktiem, kas ir plaši pieejami un nav dārgi.
4. Produkta koncepcija ietver domu, ka patērētāji izvēlas tos produktus, kuri piedāvā augstāko kvalitāti, funkcionalitāti (lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt.) vai inovatīvas iezīmes.
5. Pārdošanas koncepcija ietver domu, ja patērētājus uz uzņēmumu atstātu bez uzmanības, tie nepirktu uzņēmuma produkciju pietiekamā apjomā.
6. Pircēja koncepcijas mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
7. Sociālā mārketinga koncepcijas uzdevums ir noteikt mērķa tirgu vajadzības, vēlmes un intereses un tad tās apmierināt efektīvāk un efektīvāk nekā konkurenti, vienlaikus saglabājot vai veicinot patērētāja un sabiedrības labklājību.
8. Ražošanas koncepcija z/s „Zālīši” nebūtu tā, pēc kuras vadīties uzņēmumam, jo liellopu iepirkuma cena ir zema, bet produkcija nav plaši pieejama.
9. Saimniecības liellopu gaļai ir laba kvalitāte, bet pārdošanas cena ir par zemu priekš labās kvalitātes. Ja paaugstināt produkta cenu, tad saimniecībā varētu darboties produkta koncepcija.
10. Pārdošanas koncepcija nevarētu darboties, jo gaļa ir viens no nepieciešamajiem pārtikas produktiem. Tai nav nepieciešama nekāda reklāma.
11. Pēc patērētāja koncepcijas zemnieku saimniecība nevarētu darboties, jo saimniecībai ir lielas ražošanas izmaksas, un tādu cenu, kādu vēlētos maksāt Latvijas pircēji, neatmaksājas pārdod savu produkciju.
12. Sociālā mārketinga koncepcija varētu darboties zemnieku saimniecībā, jo ir bioloģiska saimniecība, un cilvēki, kuri novērtē šādas produkcijas labās īpašības, iegādātos šādu preci.

Priekšlikumi
1. Saimniecība varētu darboties pēc produkta koncepcijas vai pēc sociālā mārketinga koncepcijas.
2. Uzskatu, ka labāk būtu attīstīt sociālā mārketinga koncepciju, jo cilvēki ar vien vairāk sāk skatīties uz veselīgu dzīvesveidu, ēst produktus ar mazāk kaitīgām vielām.
3. Saimniecībai ir jāveic tirgus izpēte, kur labāk varētu savu produkciju pārdot „pa tiešo”, nevis caur starpniekiem.
4. Zemnieku saimniecībai ir visas iespējas tikai attīstīties, jo gan pasaulē, gan Latvijā ir pieprasījums pēc liellopu gaļas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants