Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 1.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 2.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 3.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 4.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 5.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 6.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 7.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 8.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 9.
  • Referāts 'Vadītāja loma uzņēmuma tēla un reputācijas veidošanā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Iztirzājums   
  Iekšējās attiecības – būtisks uzņēmuma reputācijas veidotājs   
  Neizplatīt nepatiesas ziņas   
  Vadītāja personīgais tēls   
  Vadītāja kontaktu nozīme uzņēmuma finansiālajā izaugsmē   
  Vadītāja personīgā tēla nozīme uzņēmuma reputācijas veidošanā   
  Vadītāja māksla deliģēt/vadīt uzņēmumu, noņemot daļu atbildības no saviem pleciem (apmācības)   
  Vadītāja iespējas ar personīgo reputāciju labot darbinieku kļūdas   
  Nobeigums   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Nobeigumā vēlētos citēt, Daigas Auziņas-Melaukstes citātu par uzņēmuma vadītājiem, un to izpratni: „Vadīšana ir komandas spēle. Tu visu laiku mētā bumbu, tu vienmēr to perfekti neaizmetīsi vai perfekti nenoķersi. Augstākā pilotāža ir tad, kad komandas biedrs jūt, ka tu to bumbu nenoķersi, tāpēc vajag mest citādi. Viņš to jūt un tā arī met. Tā ir pleca sajūta, no kuras veidojas izcila komanda, kas var risināt jebkuru jautājumu”.

Secinājumi
• Uz uzņēmuma vadītāju pleciem patiesību sakot gūlstas liela nasta.
• Ceļā uz vīziju uzņēmuma vadītāji ir gatavi saskarties ar šķēršļiem un problēmām un pārvarēt tos. Viņi nebaidās uzņemties risku un izmēģināt kaut ko jaunu, jo saprot, ka citādi nesasniegs iecerēto mērķi.
• Taču efektīvi uzņēmuma vadītāji nav akli riskētāji par katru cenu. Viņi neuzņemas risku paša riska dēļ vai tikai tāpēc, ka tas ir kas nebijis. Jo tie vēlas sasniegt jaunas virsotnes.
• Uzņēmuma vadītāja domāšana palīdzēs uzņēmumam mērķēt augstāk, sasniegt labākus rezultātus un strādāt aizrautīgā komandā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants