Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns taksometru kompānijai', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns taksometru kompānijai', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns taksometru kompānijai', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns taksometru kompānijai', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns taksometru kompānijai', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Segmenta apraksts:
Bērni – izmanto taksometra pakalpojumus, lai nokļūtu uz skolu, vai no skolas (ja skola ir tālu no mājām), vai arī, ja pēc skolas ir kādi pulciņi kurus bērns apmeklē, būtība šis segments vairāk ir atkarīgs no saviem vecākiem, kuri nespēj nodrošināt bērnam savu trasporta, laika trūkuma dēļ.
Jaunieši – šis segments vairāk taksometra pakalpojumus izmanto ballīšu laikā piektdienās un sestdienās, kā arī pēc naksts darbiem, itsevišķi diennakts tumšajā laikā.
Pieaugušie – Nokļūšanai uz un no darba, kā arī biznesa darīšanām, kur varbūt ir grūtāk novietot transportlīdzekli, pie kādas ēkas, vai ir sarežģiti nokļūt ar sabiedrisko transportu.
Citi izvēlas šo pakalpojumu, jo tas dažreiz ir izdevīgāk, nekā uzturēt personisko automašīnu.
Solīda vecuma klienti – kuri vairs nav spēj igi vadīt savu automašīnu, vai kuriem nav autovadītāja apliecības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants