Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 12.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 13.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 14.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 15.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 16.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 17.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 18.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 19.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 20.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 21.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 22.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 23.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 24.
  • Biznesa plāns 'SIA "Play"', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma juridiskais status    3
  Galvenie darbības virzieni    3
  Stratēģiskie mērķi    3
  Taktiskie mērķi    3
  Operatīvie mērķi    4
2.  Tirgus analīze    5
2.1.  Tirgus pieprasījums    5
2.2.  Tirgus piedāvājums    5
3.  Galvenie mārketinga stratēģiskie virzieni    8
3.1.  Produkta dzīves cikls    8
3.2.  SVID analīze    8
3.3.  Mārketinga stratēģija    8
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns    10
4.1.  Materiālais potenciāls    10
4.2.  Uzņēmuma vadība    11
4.3.  Personāls    12
5.  Mārketinga pasākumu komplekss    13
5.1.  Preču un pakalpojumu raksturojums    13
5.2.  Produktu cenas raksturojums    14
5.3.  Vietas un sadales raksturojums    14
5.4.  Produktu virzība tirgū    15
6.  Riska vadīšana    17
7.  Finanšu informācija    18
Darba fragmentsAizvērt

5.4. Produktu virzība tirgū
• Plānots, ka SIA „PLAY” tirgū ienāk tirgū ar lielu vērienu, kas piesaistīs potenciālo klientu uzmanību, ļaujot tiešā veidā izmēģināt piedāvātos produktus. Mērķis ir sarīkot pasākumu, kurā tiktu izmanoti gandrīz viss piedāvātais nomas inventārs. Praksē ir pieradīts, ka tieši šādas mārketinga akcijas atstāj visspilgtāko iespaidu, kā arī visilgāk paliek cilvēku atmiņās. Šāda veida pasākums radītu klientiem reālu priekštatu par firmu, kā arī par inventāru, kas noteikti palīdzētu komunikācijā ar klientu. Uzņēmumam attīstoties, šāda veida pasākums būtu iespēja veidot 2x gadā, pirms aktīvo sezonu sākuma, kas ir:
• septembris - oktobris (pirms Ziemassvētku laika, kad tiek rīkotas svētku balles uzņēmumiem);
• aprīlis –maijs (pirms sporta spēļu sezonas sākuma).
• Uzņēmums salīdzinot ar konkurentiem aktīvi iesaistīsies un parādīsies arī sociālajos tīklos: draugiem.lv (biznesa lapa), facebook.com (biznesa lapa), twitter.com, kur aktīvi notiksies komunikācijas ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem, pastāstot par jaunākajām aktualitātēm un uzzinot klientu vēlmes un vajadzības.
• SIA „Play” ļoti aktīvi uzrunās firmas un potenicālos klientus ar e-pastu un telefona starpniecību, ļoti regulāri tiks apzvanītas firmas un pastāstīts par uzņēmuma piedāvājumu klāstu, jaunumiem to iznomājamo priekšmetu klāstā un citu informāciju, kas varētu uzrunāt klientus. Tāpat reizi nedēļā tiks rīkoti braucieni pie lielākajiem klientiem, kur notiktu nomas preču paraugdemonstrējumi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants