Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 1.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 2.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 3.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 4.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 5.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 6.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 7.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 8.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 9.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 10.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 11.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 12.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 13.
  • Referāts 'Latvijas zīmols "Kārums" pasaules tirgū', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma un sieriņu “Kārums” vēsture    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
2.1.  A/S „Rīgas Piensaimnieka” apgrozījums un peļņa    6
3.  Uzņēmuma produkcija    7
3.1.  Produkta līmenis    8
4.  Eksports un imports    9
4.1.  Latvijas preču eksports    9
5.  Pieprasījums    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
SECINĀJUMI
1) „Rīgas Piensaimnieks” šobrīd ražo 17 veidu biezpienu sieriņus „Kārums”, un uzņēmums specializējas jaunu biezpiena sieriņu ražošanā.
2) „Rīgas Piensaimnieks” pievērš ļoti lielu uzmanību biezpiena sieriņu „Kārums” koncentrē savas aktivitātes gan uz kvalitātes paaugstināšanu, gan uz mārketinga pētījumiem par patērētāja rīcību.
3) „Rīgas Piensaimnieks” izgatavo arvien jaunus biezpiena sieriņu veidus ar dažādām garšām un glazūrām ļoti lielā daudzveidībā, jo šis ir viens no paņēmieniem kā gūt uzvaru konkurences cīņā.
4) „Rīgas Piensaimnieka” biezpiena sieriņi „Kārums” ir neapšaubāmi tirgus līderi, jo kvalitāte ir visaugstākā, gan Latvijā, gan ārzemēs, un līdz ar to konkurents pārējiem analogu preču ražotājiem.

PRIEKŠLIKUMI
1) „Rīgas Piensaimniekam” vajadzētu palielināt ražošanu, radot vēl jaunu veidu biezpienu sieriņus „Kārums”.
2) „Rīgas Piensaimniekam” jāiekaro ārvalstu tirgus, piedāvājot savu kvalitatīvo un augstvērtīgo produkciju, radot konkurenci ārzemniekiem, tādā veidā popularizējot arī Latvijas vārdu pasaulē, jo Latvijā „Rīgas Piensaimnieka” ražotie biezpiena sieriņi „Kārums” jau ir neapšaubāms tirgus līderis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants