Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 1.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 2.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 3.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 4.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 5.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 6.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 7.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 8.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 9.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 10.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 11.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 12.
  • Referāts 'Ritošā iekārta', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Riepu sānu malas.

Vieglo automobiļu riepu darbavirsmas malās protektors pakāpeniski piekļaujas sānu malām. Riepas sānos karkasu pārklāj ar gumijas aizsargslāni. Tā kā riepas sāni praktiski nav pakļauti nodilumam, bet tikai deformācijai, tiem lieto cita sastāva gumiju. Sānu gumijas aizsargslāņa pamatfunkcija ir aizsargāt karkasa kordus no atmosfēras un dažādu vielu kaitīgās iedarbības un tikai nedaudz – pasargāt karkasu no nobrāzumiem, noberzumiem, riepai beržoties gar apmalēm. Pēdējam nolūkam bieži izveido speciālu nedaudz uz āru izvirzītu aizsargjosliņu. Parasti riepas sānos borta tuvumā izveido montāžas josliņu. Tā uzskatāmāk ļauj novērtēt riepas montāžas kvalitāti.riepas karkasu no iekšpuses pārklāj ar gumijas aizsargslāni. Bezkamerriepām tas vienlaikus kalpo kā hermetizējošais slānis

Protektora veidi.

Pastāv dažādi protektora zīmējumi. Riepas protektora veidu jāizvēlas saskaņā ar automobiļa izmantošanas reģionu un gadalaiku. Pazīstamākie protektoru veidi ir:
parastais jeb ceļa protektors, universālais protektors, uzlabotas pārgājamības protektors, ziemas protektors.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants