Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 1.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 2.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 3.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 4.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 5.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 6.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 7.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 8.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 9.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 10.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 11.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 12.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 13.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 14.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 15.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 16.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 17.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 18.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 19.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 20.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 21.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 22.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 23.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 24.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 25.
  • Referāts 'Reklāmas satura un faktiskā izpildījuma novērtējums uzņēmumā SIA "LMT"', 26.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Marketinga nozare, tagad ir neatņemama, jebkuras uzņēmējdarbības funkcija, bez kuras uzņēmums nevarētu pastāvēt.
• Mārketinga komunikācijas ir process, kurš ļauj pārdevējam, tas ir uzņēmumam efektīvi komunicēties ar pircējiem, tas ir ar klientiem.
• Mārketinga komunikāciju kopums ir neatņemama mārketinga pasākumu sastāvdaļa.
• Mūsdienu apstākļos reklāmas maksimāla efekta sasniegšana, nav iespējama bez profesionālo zināšanu pielietojuma.
• Pēdējo piecu gadu laikā dažādu preču un pakalpojumu piedāvātāju skaits ir pieaudzis vidēji divas reizes.
• Reklāma jeb ziņojums joprojām ir viens no galvenajiem komunikācijas veidiem, kā uzņēmums var informēt sabiedrību par savu piedāvājumu.
• Modernajā mārketingā vairs nepietiek ar to, ka tiek izstrādāts produkts, noteikta tā cena un izvietojums. Liela nozīme ir arī komunikācijām ar pircējiem un, lai to nodrošinātu, uzņēmuma darbiniekiem jāzina mārketinga komunikāciju komplekss.
• Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
• LMT tika izveidots kā NMT sistēmas operators.
• No uzņēmuma dibināšanas LMT veicis kapitālieguldījumus sakaru tīkla attīstībā vairāk nekā 250 miljonu latu apmērā, nodrošinot Latvijā plašāko mobilo sakaru tīkla pārklājumu – vairāk nekā 99% valsts teritorijas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants