Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 1.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 2.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 3.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 4.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 5.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 6.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 7.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 8.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 9.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 10.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 11.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 12.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 13.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 14.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 15.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 16.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 17.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 18.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 19.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 20.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 21.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 22.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 23.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 24.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 25.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 26.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze. Fitnesa klubs', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Produktu raksturojums    4
  Produkta īpatnības un īpašības    4
  Vajadzības un vēlmes, ko produkts apmierina    5
  Kādas parasti ir tipiskās patērētāju grupas šādiem produktiem    7
  Kādi faktori un cik intensīvi tiek izmantoti šo produktu izveidei un piedāvāšanai    7
  Kādi līdzpakalpojumi tiek piedāvāti pamatproduktiem    7
  Uzņēmuma piedāvātie produkti    8
  Vispārējs industrijas raksturojums    9
  Industrijas robežas    9
  Iekļūšanas un iziešanas barjeras    9
  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    9
  Svarīgākie resursi, kas tajā tiek izmantoti    9
  Veiksmes faktori    10
  Tradīcijas valstī, reģionā    10
  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    10
  Valsts politika, regulējums nozarē    11
  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    11
  Saistītas un papildinošas nozares    11
  Uzņēmuma tiešie konkurenti    12
  Netiešie konkuerenti    15
  Potenciālajie konkurentie    17
  Iespēju un draudu (ID) analīze    20
  Secinājum    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot industrijas un produkta analīzes darbu, man bija interesanti uzzināt daudz jaunas informācijas par fitnesa industriju. Es uzzināju daudz jaunu faktu un datu par industriju. Es esmu pārliecināts, ka es nekļūdījos ar biznesa idejas izvēli, jo man ir interesanti tajā darboties un izdomāt kaut ko jaunu.
Par svarīgākajiem secinājumiem, kas tiks paturēti, veidojot savu biznesa plānu, ir secinājumi par to, ka fitnesa industrija ir augošā fazē, ka vairāk un vairāk cilvēku iesaistās šajā industrijā, ka arī industrijai ir laba rentabilitāte.
Ir arī ļoti svarīgs tas, ka Latvijā ir labi tirgus apstākļi, lai veidotu biznesu, kas ir saistīts ar fitnesa industriju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants