Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

a)Ērtuma preces
Šīs ir parastas, ierastas preces, kuru izmantošanai nav nepieciešamas nekādas zināšanas. Tās tiek iegādātas diezgan regulāri un zemā cenā. Ērtuma preces ir ēdiens, avīzes, zāles utt. Sadalīšanas tīkls ir diezga blīvs. Intensīvā sadale ir pakārtota iepirkšanās iespējām tādēļ, ka ir iesējams iegādāties kāroto prei bez papildus pūlēm – jebkurā vietā, jebkurā laikā. Marketinga stratēģijas galvenais punkts ir preces virzīšana. Ir svarīgi, lai pircēji apzinātos markas pastāvēšanu un tās atšķirību no konkurentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants