Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 1.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 2.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 3.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 4.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 5.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 6.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 7.
  • Referāts 'Globālo stratēģiju veidi un piemēri', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Globālā stratēģija
Nokia ir lielākais mobilo telefonu ražotājs pasaulē. Telefoni tiek ražoti visām cilvēku grupām. Mobilo telefonu modeļi ir sākot no visvienkāršākajiem tiem cilvēkiem, kuri lieto savu tālruni tikai runāšanai, līdz pat tālruņiem, kuros ir iebūvēts plašs klāsts ar izklaides iespējām, ieskaitot e-pasta funkcijas un GPS. Kompānija ir liela pieredze tālruņu ražošanā, kuras vēsture aizsākās 1865. gadā, kad Fredriks Idestams uzcēla papīrfabriku. Pašlaik Nokia ir piektais vērtīgākais brends pasaulē, kurš piedāvā ne tikai mobilos tālruņus, bet arī iesoļo interneta pakalpojumu lauciņā ar OVI zīmolu. Nokia ir izstrādājusi vienu globālo stratēģiju visiem reģioniem, kur tiek tirgoti Nokia tālruņi. Kā raksta “The Wall Street Journal”, tad : “One global strategy for Nokia, “1001 reasons” for mankind”. Produkta unikālās īpašības ir tās, kas padara Nokia mobilos tālruņus tik populārus un atšķirīgus no citiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants