Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 1.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 2.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 3.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 4.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 5.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 6.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 7.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 8.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 9.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 10.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 11.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 12.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 13.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 14.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 15.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 16.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 17.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 18.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 19.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 20.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 21.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 22.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 23.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 24.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 25.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 26.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 27.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 28.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 29.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 30.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 31.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 32.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 33.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 34.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 35.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 36.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 37.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 38.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 39.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 40.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 41.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 42.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 43.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 44.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 45.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 46.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 47.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 48.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 49.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 50.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 51.
  • Diplomdarbs 'Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un', 52.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Reklāma    9
1.2.  Preču realizācijas stimulēšana    12
1.3.  Sabiedriskās attiecības    14
1.4.  Personiskā apkalpošana    17
1.5.  Partizānu mārketings    19
2.  Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas analīze    22
2.1.  SIA „Shine Cafe” raksturojums    22
2.2.  SIA „Shine Cafe” darbības virzienu raksturojums    23
2.3.  Festivāla virzīšanas pasākumi    27
2.4.  „Shine Cafe” mārketinga komunikācijas novērtējums    30
2.5.  Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas    35
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
  Pielikumi    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi:
1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās apkalpošanas un preču realizācijas stimulēšanas. „Shine Fest ”festivāla mārketinga komunikācijai tiek izmantota reklāma un sabiedriskās attiecības.
2. Mūsdienās svarīgu lomu mārketinga komunikācijas procesā spēlē partizānu mārketings jeb Guerilla mārketing, kas ļauj popularizēt un reklamēt organizāciju un produktu ieguldot procesā salīdzinoši maz finanšu līdzekļu vai neieguldot tos nemaz. Festivāla organizatori neizmanto partizānu mārketinga metodes, lai popularizētu pasākumu huntas samazina iespējas piesaistīt vairāk apmeklētāju.
3. Festivāla „Shine Fest” reklāmas izplatīšanai tiek izmantoti dažādi reklāmas kanāli: interneta video, radio, prese, vides reklāma. Pastāv reklāmas kanālu izvēles kļūda – neveiksmīgi ir izvēlēta radio stacija, kurā tiek izplatīta reklāma par festivāla, jo tā nesasniedz mērķauditoriju.
4. SIA „Shine Cafe” aktīvi nodarbojas ar rakstisko sabiedrisko attiecību metodi, publicējot preses relīzes, rakstus un intervijas. Organizācijai ir izveidojusies pastāvīga sadarbība ar tādiem ziņu un uzziņu portāliem kā www.tvnet.lv, www.1188.lv, www.liepajniekiem.lv

Autora komentārsAtvērt
Atlants