Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'A.Šponas grāmatas "Audzināšanas process teorijā un praksē" pirmās nodaļas analīz', 1.
  • Eseja 'A.Šponas grāmatas "Audzināšanas process teorijā un praksē" pirmās nodaļas analīz', 2.
  • Eseja 'A.Šponas grāmatas "Audzināšanas process teorijā un praksē" pirmās nodaļas analīz', 3.
  • Eseja 'A.Šponas grāmatas "Audzināšanas process teorijā un praksē" pirmās nodaļas analīz', 4.
  • Eseja 'A.Šponas grāmatas "Audzināšanas process teorijā un praksē" pirmās nodaļas analīz', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Lasot Ausmas Šponas grāmatu „Audzināšanas process teorijā un praksē” guvu daudzas atziņas par personības attīstības faktoriem, sociālās pieredzes pārmantošanu un dažādu spēju attīstību. Šajā grāmatā man visvairāk patika pirmā nodaļā- „Audzināšanas būtība”, jo tajā es guvu daudz informācijas par sev interesējošām lietām, piemēram, psihisko attīstību un vispusīgi attīstītu personību.
Audzināšana ir sociālās pieredzes pārmantošana, pieaugušo apzināta mijiedarbība ar bērnu, kurā bērnam tiek radītas iespējas iemācīties dzīvot sabiedrībā atveidojot pieaugušā tēlu. A. Špona apgalvo: „Audzināšana ir mūžīga.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants