Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācija', 9.
Darba fragmentsAizvērt


Misija – Pastāvīgi palielināt uzņēmuma vērtību un paplašināt klientu un partneru loku.

Mērķi – peļņas gūšana,
pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, pieprasījuma palielināšana,
uzņēmuma paplašināšana

● jumtu segumi, to uzstādīšana
● lietus ūdens noteksistēmas, to uzstādīšana
● ārējās palodzes, to uzstādīšana
● krāsns apvalki
● dūmeju pakošana un apvilkšana ar skārdu
● u.c. Nestandarta izstrādājumi

IK “xxxxxxx” galvenās mērķauditorijas

Darbinieki – cilvēki, kuri strādā un darbojas uzņēmuma labā.

Klienti – cilvēki, no kuriem lielā mērā ir atkarīga uzņēmuma reputācija

Konkurenti – Citi šīs pašas nozares uzņēmumi

Autora komentārsAtvērt
Atlants