Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgus izpēte. A/S "Laimas" šokolāde', 1.
  • Konspekts 'Tirgus izpēte. A/S "Laimas" šokolāde', 2.
  • Konspekts 'Tirgus izpēte. A/S "Laimas" šokolāde', 3.
  • Konspekts 'Tirgus izpēte. A/S "Laimas" šokolāde', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1.Problēmas formulējums

A/S Laima vēlas uzsākt ražot šokolādi „ Vasara „ , bet pirms ražošanas uzsākšanas jānoskaidro potenciālo pircēju viedoklis un attieksme pret šo jauno produktu ( cena , iesaiņojums , garšas īpašības, noformējums u.c) .

2. Jānoskaidro mērķis

Mērķis ir noteikt dažādu pircēju kategoriju viedokli par šokolādes „Vasara” īpašībām, garšu, cenu u.c..

3. Datu vākšana

1.)Primārā informācija- konkurentu produktu novērošana. Ieejot veikalā ir iespējams novērot Lietuviešu izstrādātās šokolādes „Karuna” cenu , iesaiņojumu un garšas īpašības. Noskaidrot atšķirīgās pazīmes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants