Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Klientu personības tips', 1.
  • Konspekts 'Klientu personības tips', 2.
  • Konspekts 'Klientu personības tips', 3.
  • Konspekts 'Klientu personības tips', 4.
  • Konspekts 'Klientu personības tips', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Katrs klients ir unikāls, un nākamais nav līdzīgs iepriekšējam. Nosacīti pārdevēji klientus dala divās grupās: normālie klienti – tie, ar kuriem viņiem ir labs kontakts, un visi pārējie – nūģi, nekauņas, viszinīši, čīkstētāji, pļāpas utt.
Šī tēma ir interesanta – jo vairāk tajā iedziļinās, jo pretrunīgāka tā šķiet. Mēs visi ļoti labi zinām, ka cik daudz ir cilvēku, tik daudz arī viedokļu. Viens apgalvo, ka pastāv astoņi personību tipi, un sauc tos pēc sava prāta; cits norāda uz divpadsmit personību tipiem un arī sauc pēc sava prāta.
Lai nesarežģītu dzīvi, iztirzā četrus klasiskos personību tipus – holeriķi, melanholiķi, sangviniķi un flegmatiķi.

Holeriķis (Drosmīgais)

Īpašības

Pašpārliecināti, pašapmierināti. Reizēm viņu uzvedības maniere sliecas uz nekaunības vai pat bezkaunības pusi.
Ir labi runātāji, viņi vairāk iespaido cilvēkus emocionāli nekā ar loģiku.
Ļoti prasīgi pret citiem, šiem cilvēkiem grūti kaut ko izdarīt pa prātam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants