Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Prezentācijas prasme', 1.
  • Referāts 'Prezentācijas prasme', 2.
  • Referāts 'Prezentācijas prasme', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmais iespaids par firmu, organizāciju, iestādi utt., visbiežāk veidojas telefona sarunas laikā. Firmā, kurā Jūs strādājāt, telefons zvana bieži. Kā jārīkojas un kas jāatbild, ja:

1)zvana telefons un Jūs noceliet klausuli;
Tad jāstādās priekšā, nosaucot savu vārdu, uzvārdu, amatu, firmu utt. atkarībā no saskarsmes situācijas.

2)Jūs runājiet pa vienu telefonu, pēkšņi sāk zvanīt otrs;
Vispirms vajag atvainoties un jāpaceļ klausuli. Zvanītājam jāpaskaidro, ka risinām iesākto sarunu, jāpalūdz telefona numuru un piezvanīt vēlāk. Pēc sarunas nobeigšanai jāpazvana otrajam zvanītājam.

3)Jūs uzreiz nevariet atbildēt uz doto jautājumu;
Tādā gadījumā paņemt telefona numuru un pārzvanīt, kad varēsiet atbildēt vai jāpalūdz pārzvanīt vēlāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants